BESTE AANBIDDINGSLIEDERE #44 My Redeemer lives – (Nicole C. Mullen)

My Redeemer

BESTE AANBIDDINGSLIEDERE #44.My Redeemer lives – (Nicole C. Mullen)

Ek is MAL oor hierdie lied!  Hoe dan anders met woorde soos: The very same God who spins things in orbit, runs to the weary, the worn and the weak…  Die woorde is natuurlik gebaseer op Job – wat in sy ellende opkyk en weier om sy geloof te laat vaar.  Hy sê (19:25-27):

Ek weet dat my Losser leef, uiteindelik sal Hy op die aarde triomfeer!  Selfs nadat hierdie siekte my vel weggevreet het, sal ek nog lewe en God sien. Ek sal Hóm sien, met my eie oë sal ek Hom sien, Hom en niemand anders nie. Ek smag daarna met my hele lewe.

Watter fantastiese geloof!  Die lirieke is so:

Lirieke

Who taught the sun where to stand in the morning?
And who told the ocean you can only come this far?
And who showed the moon where to hide till evening?
Whose words alone can catch a falling star?

Chorus:
Well I know my Redeemer lives x2
All of creation testifies, this life within me cries
I know my Redeemer lives

The very same God that spins things in orbit
Runs to the weary, the worn and the weak
And the same gentle hands that hold me when I’m broken
They conquered death to bring me victory

Now I know, my Redeemer lives x2
Let all creation testify, let this life within me cry
I-I-I know my Redeemer…
he lives – to take away my shame
And He lives, forever I’ll proclaim
That the payment for my sins
Was the precious life He gave
And now He’s alive and there’s an empty grave!

Chorus

Nicole C. Mullen – My Redeemer Lives Copyrighted 2006

Video

Hierdie is die “amptelike” video van Nicole C. Mullen.  Dis pragtig.  Sit dit hard aan – eerlikwaar, as jy nie hoendervleis kry omdat God so groot is nie, is daar fout met jou binnekant.  Geniet dit!

 

About Jimi le Roux

For more info visit my website at www.jimileroux.com Beskou all artikels deur Jimi le Roux

Lewer kommentaar