Ierse Seën

Mag die pad voor jou gelyk raak,
mag die wind van agter waai,
mag die son op jou gesig wees,
en milde reën jou veld besaai –
en tot ons weer ontmoet,
mag God jou in die palm van sy hand bewaar.

My weergawe van die Irish Blessing. Wou nie te veel afwyk van die oorspronklike nie en ook sy ritme behou. Nogtans is dit moeilik – ek soek eintlik beter rymwoorde. En om met die son op ons gesig te reis is dalk iets anders as wat die Iere in gedagte gehad het!  Iemand kan sekerlik hierop verbeter!

(ek sal weer skryf, maar is dag en nag besig met ‘n manuskrip – ek kla nie!)

Irish Blessing

About Jimi le Roux

For more info visit my website at www.jimileroux.com Beskou all artikels deur Jimi le Roux

2 responses to “Ierse Seën

Lewer kommentaar

