5 November 2017

 

5 November 2017

Op die Dag van die Here, in Tulbagh by die dam

 

Vader in die hemel, ek eer U vandag

vir hierdie blougrys berge, massief, majestueus,

vir die groen vallei, wit huisies hier en daar gedot,

en die warm windjie wat die riete wieg hier om die dam,

die voëltjies wat kom waterskep – kyk na die voëls

van die hemel, hulle saai nie en hulle maai nie;

maar tog voed julle Hemelse Vader hulle

dankie vir elke seëning wat ek van U beleef!

Laat u koninkryk in my lewe kom, veral daar

waar U nie reeds regeer nie (ek weet waar dit is)

en kom ook déúr my, Koning: as iemand tog

my skryfgoed lees, mag hul nader aan U kom,

mag hulle hart en lewe méér aan U behoort!

Laat u wil geskied, Here: maar nie net

u toelatende wil nie (dié geskied al reeds),

u volmáákte wil – soos in die hemel,

so ook op die aarde – u droom vir ons, vir my,

wat seën en glimlag, wat heel, herstel,

wat u hemel in my wêreld bring.

Gee my vandag vandag se dinge: krag, gesondheid, geld;

U ken my behoeftes beter as ekself, maar ek het mos

besluit om in geloof te vra vir méér, Here,

vir die beste, vir u volmaakte wil (en waarom nie,

U’s mos my Vader), maar ten minste méér as nou.

Vergewe my my skuld, my sonde, vrees en ongeloof

en vir als wat nog op ons agenda is, ek weet daarvan –

nes ek elke grief vergewe, die seerkry en ontsteltenis

– ek laat dit gaan in Jesus’ Naam – en help my

om versoekings te vermy, want ek’s versoekbaar,

Vader; help my na oorwinning toe!

Verlos my van die Bose. Ek weerstaan weereens

sy boosheid. Hy het by my geen mag nie, selfs my sonde

gee aan hom geen houvas nie, amen – ek is verlos!

Maar aan U Here, aan U – aan U, my Vader…

aan U kom toe die koninkryk,

die krag, die heerlikheid

– the power and the glory –

tot in ewigheid!

Amen.

About Jimi le Roux

For more info visit my website at www.jimileroux.com Beskou all artikels deur Jimi le Roux

One response to “5 November 2017

Lewer kommentaar

